Venteliste

Al tilmelding til rideskolehold skal ske igennem vores venteliste.

Her kan du se de forskellige holdtyper og tilmelde dig venteliste på det hold, der passer dig.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Venteliste Begynder Mini Børnvl1

Her kan du tilmelde dig venteliste til begynder mini-holdene.

BEMÆRK at der også er en venteliste på papir fra før vi fik dette system, så det pladsnummer du får oplyst er ikke nødvendigvis retvisende i forhold til din reelle plads på ventelisten.

Du skal være mellem 2 og 7 år, for at gå på denne type hold.

Når der bliver en ledig plads, vil du modtage en e-mail, hvor du kan bekræfte din endelige tilmelding.

Holdnummer: vl1

Venteliste Begynder Børnvl2

Her kan du tilmelde dig venteliste til begynder-holdene.

Du skal være over 7 år og under 21 år for at gå på denne type hold.

Holdnummer: vl2

Venteliste Let Øvet Børnvl3

Her kan du tilmelde dig venteliste til de let øvede hold.

Du skal som udgangspunkt være over 7 år, og under 21 år for at gå på denne type hold.

Hvis du som udefrakommende vil direkte på et let øvet hold, vil du blive spurgt ind til dit niveau for at vi kan se om det er passende.

Holdnummer: vl3

Venteliste Øvet Børnvl4

Her kan du tilmelde dig venteliste til de øvede hold.

Du skal som udgangspunkt være over 13 år og under 21 år for at gå på denne type hold, medmindre andet er aftalt med din ridelærer.

Hvis du som udefrakommende vil direkte på et øvet hold, vil vi spørge ind til dit niveau for at se om niveauet er passende.

Holdnummer: vl4

Venteliste Øvet Voksenvl5

Her kan du tilmelde dig venteliste øvet voksen holdene.

Du skal som udgangspunkt være over 20 år for at gå på denne type hold, medmindre andet er aftalt med din ridelærer.

Hvis du som udefrakommende vil direkte på et øvet voksen hold, vi spørge ind til dit niveau for at se om niveauet passer.

Hvis du ligger uden for aldersgruppen på denne holdtype, men alligevel ønsker tilmelding til venteliste er du velkommen til at skrive en mail til os på medlemsansvarlig@hirk.dk

Holdnummer: vl5

Venteliste begynder Voksenvl6

Her kan du tilmelde dig ventelisten til begynderholdene for voksne.

Du skal som udgangspunkt være over 20 år for at starte på denne holdtype

Hvis du er i tvivl om hvorvidt denne holdtype er noget for dig, så kontakt os på medlemsansvarlig@hirk.dk

Når der bliver en ledig plads vil du modtage en email, hvor du kan bekræfte din endelige tilmelding

Holdnummer: vl6